ເປົ້າໝາຍການພັດທະນາແບບຍືນຍົງ ສຳລັບ ຂະແໜງການສຶກສາ (SDG4 Education 2030)
ຄາດໝາຍ (ຮອດປີ 2030)
4.1 ທຸກຄົນສຳເລັດການສຶກສາຊັ້ນປະຖົມ ແລະ ມັດທະຍົມ ທີ່ມີຄຸນນະພາບ ໂດຍບໍ່ເສຍຄ່າຮຽນ
4.2 ການສຶກສາກ່ອນໄວຮຽນ ແລະ ກຽມປະຖົມ -ທຸກຄົນສຳເລັດການສຶກສາ ກຽມປະຖົມທີ່ມີຄຸນນະພາບ ໂດຍບໍ່ເສຍຄ່າຮຽນ
4.3 ທຸກຄົນເຂົ້າເຖິງອາຊີວະສຶກສາ ແລະ ການສຶກສາຊັ້ນສູງ ທີ່ມີຄຸນນະພາບ ແລະ ບໍ່ເສຍຄ່າຮຽນແພງ
4.4 ຊາວໜຸ່ມ ແລະ ຜູ້ໃຫຍ່ມີທັກສະຕ່າງໆທີ່ເໝາະສົມ ສຳລັບການເຮັດວຽກ
4.5 ມີຄວາມສະເໝີພາບລະຫວ່າງຍິງ-ຊາຍ ແລະ ທຸກຄົນເທົ່າທຽມກັນໃນການເຂົ້າເຖິງການສຶກສາທຸກລະດັບ (ນັບທັງຄົນພິການ...)
4.6 ຊາວໜຸ່ມທັງໝົດ ແລະ ຜູ້ໃຫ່ຍຈຳນວນຫຼາຍ ທັງຍິງ-ຊາຍ ຮູ້ໜັງສື ແລະ ຄິດໄລ່ເລກ
4.7 ຜູ້ຮຽນທັງໝົດ ມີຄວາມຮູ້ ແລະ ທັກສະທີ່ຈຳເປັນເພື່ອສົ່ງເສີມການພັດທະນາແບບຍືນຍົງ
ມາດຕະການ
ກ. ມີແວດລ້ອມການຮຽນຮູ້ທີ່ປອດໄພ ແລະ ເອື້ອອຳນວຍໃນການຮຽນຮ່ວມ
ຂ. ເພີ່ມທຶນການສຶກສາເພຶ່ອເຂົ້າຮຽນການສຶກສາຊັ້ນສູງ (ຮອດ 2020)
ຄ. ການຝຶກອົບຮົມຄູສອນ ແລະ ເງື່ອນໄຂການເຮັດວຽກຂອງຄູສອນ (ຮອດ 2030)
ຕົວຊີ້ບອກ
ລ.ດ | ເນື້ອໃນເອກະສານ | ດາວໂຫລດ |
---|---|---|
# |
ຕົວຊີ້ບອກ ຂອງ ເປົ້າໝາຍການພັດທະນາແບບຍືນຍົງ ສໍາລັບ ຂະແໜງການສຶກສາ Localized SDG Indicators of Lao PDR as of 6 June 2019 |
ຄູ່ມືແນະນໍາ
ລ.ດ | ເນື້ອໃນເອກະສານ | ດາວໂຫລດ |
---|---|---|
# |
ຄູ່ມືແນະນໍາສໍານວນ ຂໍ້ມູນຂ່າວສານ ຂອງຕົວຊີ້ບອກເປົ້າໝາຍ ການພັດທະນາແບບຍືນຍົງ ຂອງ ສປປ ລາວ The Handbook on Sustainable Development Goals Indicators Metadata for Lao PDR |